Včelárska výstava Trenčín

17.04.2012 22:10

Aj tohto roku sa mi podarilo navštíviť včelársku výstavu v Trenčíne.Ako som už uviedol, podľa mojho názoru je to jedna z najlepších včelárskych výstav , ktoré sa u nás konajú. Tohto roku som výstavu navštívil už piaty krát, pričom mám pocit že úroveň výstavy sa každým rokom zvyšuje. Okrem mnohých, nie len včelárskych potrieb, ktoré bolo na výstave možné zakúpiť, sa konali aj prednášky včelárskych oborníkov. Pripájam pár fotografií z výstavy zo sobotňajšieho dňa.

Aj keď počasie v sobotu nebolo idálne, nádvorie bolo plné, kde okrem predajných stánkov a občerstvenia prebiehal aj sprievodný program.

Sobota bola posledný výstavny deň. Dopoludnia sa k predajným stánkom dostali len tí, ktorí mali široké lakte. Poobede to už bolo trošku volnejšie.

Vyberať bolo z čoho a mnohokrát aj za lepšie ceny ako v e-shopoch.

Na svoje si prišli aj milovníci kvalitnej medoviny.

K videniu boli mnohé moderné technológie, ale vystavovatelia nezabudli ani na našu históriu.

 

 

Diskusná téma: Včelárska výstava Trenčín

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok