Dymák

23.03.2012 20:23

 

Aj keď oneskorene, ale predsa mi dorazili dymáky z Ukrajiny, ktoré som očakával ešte koncom roka 2011.

Dymáky sú z obyčajného plechu, pričom majú aj ochranu proti popáleniu, čo je na nezaplatenie.

Plech je pomerne hrubý, takže jeho prepálenie je takmer nemožné. Takisto mech je spravený z pevnej koženky, ktorá sa netrhá.

Takýto dymák mám už šiesty rok, pričom je stále plne funkčný, a určite mi ešte pár rokov poslúži. Možno si niekto povie, že 6 rokov nie je až tak veľa, u nás zakúpené, vydržia tiež dlho, ale pomer ceny hovorí jasne v prospech „Ukrajinca“. Tieto 4,ktoré som kúpil sú posledné za pôvodnú cenu, nakoľko aj naši východní susedia už dvihli ceny, aspoň čo sa týka včelárskych potrieb. Takže nech sa páči, včelári, včelárky, kto má záujem, nech sa ozve, cena je 10 € za dymák, plus poštovné. 

Diskusná téma: Dymák

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok